Información xeral

ACTUALIZACIÓN TORNEO FÚTBOL SALA 2018 IES CALVO SOTELO

Comenza o 8 de Febrerio do 2018

Xa está aberto o período de inscrición para participar no Torneo de Fútbol Sala 2018 I.E.S. Calvo Sotelo, dirixido a todos os alumnos/as matriculados no I.E.S. Calvo Sotelo no curso 2017 – 2018.

Os alumnos/as poderán participar no torneo coma xogadores/as dun equipo, coma árbitros ou nas dúas modalidades. A data tope de inscrición finaliza o venres 2 de Febreiro de 2018, antes de inscribirse coma equipo ou árbitro é importante coñecer os requisitos que aparecen nas bases do torneo.

De seguido podes consultar as bases, o formulario de inscrición de equipos e o formulario de inscrición de árbitros; premendo nos seguintes enlaces:

Para calquera información adicional, dúbida nas inscricións ou consulta durante o torneo está dispoñible o seguinte teléfono:  650783527