Empresa e iniciativa emprendedora.

3º PREMIO FEIRA DE IDEAS EMPRESARIAIS 2018

FORUM METROPOLITANO
15 marzo 2018

FEIRA DE IDEAS: Participación dos proxectos FEITOS CARTÓN e D0D0D0.

Noraboa a todos os participantes e de modo especial aos alumnos de Preimpresión Dixital: Rubén Piñeiro, Vivian González, David Carbajal e Daniel Casas, que conseguiron o 3º premio na feira de ideas empresariais.

Un ano máis o IES Calvo Sotelo participou con varios proxectos no Programa INICIA 2017/18:

• C.M. MECANIZADO: "PRESSBOX"
  • C.S. MECATRÓNICA INDUSTRIAL: "TRESDEPLUS"
  • C.M. PREIMPRESIÓN DIXITAL: "OH MAI MEME" e "FEITOS CARTÓN"
  • C.M. IMPRESIÓN GRÁFICA: "D0D0D0"

Motivo polo cal vos queremos dar a noraboa a todos os participantes e de modo especial aos alumnos finalistas dos dous proxectos que resultaron finalistas e que participaron o pasado día 15 de marzo na feira de ideas: FEITOS CARTÓN do C.M. Preimpresión Dixital e D0D0D0 do C.M. Impresión Gráfica.

Noraboa a todos os alumnos pola súa participación  e de modo especial aos rapaces gañadores do 3º premio co proxecto "FEITOS CARTÓN"!!!