Empresa e iniciativa emprendedora.

1ª sesión Programa INICIA 2016/17

12 e 15 de Decembro

Presentación do modelo de negocio a cargo de técnicos da área de emprego do concello de A Coruña.

INICIA é un programa de difusión e ensinanza do espírito empresarial dirixido fundamentalmente ao alumnado que cursa o módulo de Empresa e Iniciativa Emprendedora.

O alumnado utilizará unha documentación de apoio e un software de simulación empresarial para a elaboración de plans de empresa realizados en grupos dentro da aula.

Os mellores proxectos empresariais poderán ser presentados nunha Feira de Ideas Empresariais, premiándose as mellores INICIATIVAS EMPRENDEDORAS na IX Edición dos “Premios Formación para Emprender”.
Obxectivos:

• Desenvolver as capacidades EMPRENDEDORAS  do alumnado de Centros de FORMACIÓN PROFESIONAL e Ensinanzas Especiais da cidade da Coruña.
  • Fomento e difusión da cultura EMPRENDEDORA nos Centros de FP e ensinanzas especiais.