Información xeral

Concurso Nacional

Miguel Rodríguez Botana, do IES CALVO SOTELO conseguiu gañar o XII Concurso Nacional de Jóvenes Instaladores celebrado en Madrid.

O alumno do I.E.S. Calvo Sotelo de Coruña, resultou gañador do XII Concurso Nacional de Xóvenes Instaladores Electricistas e de Telecomunicacións, ao que acudía en representación de ASINEC, tras gañar en maio de 2012 na Fase Provincial.

O concurso nacional, convocado pola Federación Nacional de Asociacións Provinciais de Instaladores (FENIE) celebrouse en Madrid coincidindo con MATELEC, a feira de material eléctrico, durante os días 23 ao 26 de outubro.

A proba consistía en:

Realizar unha instalación mediante canaleta de dous cadros eléctricos un de protección dunha vivenda, e outro incluíndo unha instalación do manexo de dous motores controlados mediante unha botonera coa súa marcha e cogomelo de emerxencia que estarán situados, non permitindo o funcionamento simultáneo.

Incorpórase á proba a instalación do sistema de control KNX controlando a iluminación a calefacción e a persiana. Así mesmo, prevese a colocación de dúas tomas de datos que se interconectasen entre elas.

Unha proba teórica sobre a lexislación das instalacións eléctricas e telecomunicacións.

Valórase:

A calidade do traballo, a seguridade, a orde, a limpeza, o funcionamento correcto de todas as instalacións e o tempo de execución.

Miguel tivo que competir con representantes doutras 21 provincias e como primeiro premio foi galardoado cunha viaxe para dúas persoas a Cuba, e un completo equipo de medida.

O triunfo de Miguel, ademais da satisfacción persoal que conseguiu o alumno do “Calvo Sotelo”, tamén denota o bo nivel deste tipo de ensinos na nosa provincia e deste centro educativo en concreto.

Despois do seu triunfo en Madrid, Miguel representará a España na fase Internacional do concurso que se convocará o próximo ano.

GAÑADOR CONCURSO NACIONALXOVEN INSTALADOR ELECTRICO 2012Miguel Rodríguez Botana.I.E.S. Calvo Sotelo