Calendario Certame

CALENDARIO PÚBLICO - ESPECTADORES

O público interesado en asistir a algunha das representacións teatrais poden consultar de seguido, pulsando a ligazón, o calendario oficial do XXV Certame de Teatro Escolar e Afeccionado da Deputación da Coruña. No mesmo, detállanse as datas e horas das representacións.

A entrada para todas as obras é gratuíta e a apertura de portas 10 minutos antes do comezo da obra.

CALENDARIO ENTIDADES, COMPAÑÍAS E CENTROS EDUCATIVOS

Rematado o período de inscrición, xa podedes consultar as datas, escaletas e horarios asignados do XXV Certame de Teatro Escolar e Afeccionado da Deputación da Coruña.

A reunión de coordinación cos/coas representantes das entidades, compañías e/ou centros educativos celebrarase o xoves 21 de marzo de 2024 ás 20:00 h no IES Rosalía Mera.

A Gala de entrega de premios celebrarase no Teatro Colón o venres 14 de xuño de 2024 ás 20:00 h.