Tramitación Títulos

Como tiene que hacer el alumnado para que el centro tramite su título?

Una vez superado el ciclo formativo correspondiente el alumnado debe solicitar la expedición de su título en la Secretaría del IES.

PASOS A SEGUIR PARA LA EXPEDICIÓN DE TÍTULOS

Primero.- Cubrir el modelo de taxas de la Comunidad Autónoma de Galicia, que establece la Consellería de Facenda de la Xunta de Galicia para la expedición de títulos. La cuantía de las TAXAS  variará en función del título que se solicite y se regirá por la normativa vixente  en el momento en que las interesadas o interesados soliciten la expedición del título correspondiente.

Este modelo de impreso Taxas de la Comunidade Autónoma de Galicia-Autoliquidación (Modelo A) puedes conseguirlo por tres vías ( si necesitas ayuda para cubrir este documento pincha AQUÍ

OLLO! TÉS QUE TER COIDADO EN CUBRIR CORRECTAMENTE O CÓDIGO DO TEU TÍTULO LOE ? (302003) OU LOXSE ? (302001):

• Recogíéndolo personalmente en la Secretaría del centro.
  • Cubrindo con los datos correspondientes en internet el impreso AI en la página de la Axencia Tributaria de Galicia y descargando los tres ejemplares para presentar en la oficina bancaria colaboradora.
  • Haciendo el pagamento a través de la oficina virtual tributaria por internet con dos modalidades:
    • a) Semipresencial: cubriendo el impreso 739 na dita páxina e acercándose á entidade financeira para facer o pagamento. Unha vez feito isto deberá entrar novamente na mencionada páxina para completar o proceso cubrindo os datos facilitados polo banco e sacará de novo un impreso, modelo 730, que presentará no centro
    • b) Telemático puro, no que fai todo o proceso a través de internet, pagando contra unha tarxeta de crédito ou conta bancaria. Neste caso obterá tamén o impreso modelo 730, que presentará no centro.

Segundo.- Facer o pagamento, en caso de non elixir o pago telemático, en calquera das entidades financeiras colaboradoras

Terceiro.- Presentar o xustificante de pago das taxas  (2 exemplares ) na Secretaría deste centro, onde se lle  estampará unha dilixencia, co selo do centro, na que constará que "a alumna ou alumno a quen corresponde este documento rematou os estudos de........o día.....de.........de 20..." e que lle servirá ao alumnado como xustificante da obtención do seu título en tanto que non lle sexa expedido o título oficial.