NORMATIVA 2023 - 2024

Na seguinte ligazón pódense consultar os documentos relativos á normativa para o curso académico 2023 - 2024.

Nos casos nos que, durante o curso académico, o alumnado residente desexe darse de baixa dos servizos que ofrece a residencia ou modificar o réxime de estancia (residencia/media pensión), deberá solicitalo a través dun dos seguintes documentos:

Tal e como se reflexa nas Normas de Organización da Residencia IES Rosalía Mera, o alumnado residente, entre 16 e 18 anos, pode solicitar un permiso especial de saída a noite previa a un día festivo entre semana, mediante o modelo que se adxunta a continuación:

Infórmase a pai/nai/titor legal do alumnado residente maior de idade, que ostenta interese lexítimo para recibir información relacionada coa estancia na Residencia IES Rosalía Mera, en aqueles casos en que o alumnado depende economicamente deles, deberán cubrir o modelo de solicitude que aparece a continuación e rexistralo na Secretaría do IES:

Para calquera tipo de información e/ou aclaración, poderanse facer consultas a través do enderezo electrónico residencia.rosaliamera@dacoruna.gal ou ben, nos teléfonos 981 080 408 e 650 783 527.