Grao medio en mecanizado

Horas: 2000
Código: MFME01

Que se aprende a facer?

Executar os procesos de mecanizado por arranque de labra, conformado e procedementos especiais, preparando e programando as máquinas ferramenta, operando con elas e verificando o produto obtido, conforme as especificacións de calidade, seguridade e protección ambiental.
€

Onde se realiza o traballo?

En industrias transformadoras de metais relacionadas cos subsectores de construción de maquinaria e equipamento mecánico, de material e equipamento eléctrico, electrónico e óptico, e de material de transporte encadrado no sector industrial.
€

En que postos de traballo?

Axustador/a operario/a de máquinas ferramenta, pulidor/a de metais e afiador/a de ferramentas, operador/a de máquinas para traballar metais, operador/a de máquinas ferramenta, operador/a de robots industriais, traballadores e traballadoras da fabricación de ferramentas, mecánicos/as e axustadores/as, modelistas matriceiros/as e asimilados. Torneiro/a, fresador/a e mandrinador/a.

Que título se obtén?

Técnico en mecanizado.
€

A que outros estudos se pode acceder?

Acceso directo ao bacharelato e a calquera outro ciclo formativo de grao medio e, mediante proba, aos ciclos de grao superior.

Observacións:

Decreto de modificación:
  • DECRETO 38/2010, do 18 de marzo, polo que se modifican os decretos 216/2008, 218/2008, 222/2008 e 224/2008, do 25 de setembro, polos que se establecen os currículos dos ciclos formativos de grao medio correspondentes aos títulos de técnico en emerxencias sanitarias, técnico en cociña e gastronomía, técnico en mecanizado, e técnico en panadaría, repostaría e confeitaría, e os decretos 221/2008 e 226/2008, do 25 de setembro, polos que se establecen os currículos dos ciclos formativos de grao superior correspondentes aos títulos de técnico superior en educación infantil, e técnico superior en laboratorio de análise e de control de calidade.

Currículo oficial

Xornada de portas abertas na Escola de Naútica da UDC

Naútica
    Marzo
    Os alumnos de primeiro do CS de Mecatrónica Industrial asistiron a unha xornada de portas abertas na Escola de Naútica da UDC.

Visitas técnicas Mecatrónica 2023/2024

Febreiro
    Tódolos anos facemos as nosas visitas técnicas, nas que completamos a formación dos nosos alumnos acudindo a empresas de primeira liña. O obxetivo destas visitas é que os alumnos podan ver o traballo real no día [...]