Técnico superior en mecatrónica industrial

Familia: Instalación e mantemento
Grao: Superior
Código: CSIMA03

Configurar e optimizar sistemas mecatrónicos industriais, así como planificar, supervisar e/ou executar a súa montaxe e o seu mantemento, seguindo os protocolos de calidade, de seguridade e de prevención de riscos laborais, e de respecto ambiental.

Onde se realiza o traballo?

En empresas, maioritariamente privadas, dedicadas ao desenvolvemento de proxectos, a xestión e a supervisión da montaxe, e o mantemento de sistemas mecatrónicos ou instalacións de maquinaria, equipamento industrial e liñas automatizadas, por conta propia ou allea.

En que postos de traballo?

Técnico/a en planificación e programación de procesos de mantemento de instalacións de maquinaria e equipamento industrial; xefe/a de equipo de montadores/as de instalacións de maquinaria e equipamento industrial; xefe/a de equipo de mantedores/as de instalacións de maquinaria e equipamento industrial.

Técnico superior en mecatrónica industrial.

Entidades colaboradoras.

Curriculo oficial.

JAI2022

VIGO
    16/11/22
    Os alumnos de 2º de Mecatrónica asistiron as "VIII Xornadas sobre tecnoloxías e solucións para a automatización industrial" que celebra cada ano a Universidade de Vigo. Estas xornadas permitennos coñecer [...]

PROXECTOS MECATRÓNICA 2021/22

Xuño 2022
    Este curso os alumnos de 2º do CS de Mecatrónica Industrial traballaron o seu proxecto final de ciclo pola metodoloxía por proxectos, o que permitiu elaboralo de forma interdisciplinar entre os distintos módulos.