FPB fabricación e montaxe

Familia: Fabricación mecánica
Grao: Básico
Código: BFME01

Realizar operacións básicas de mecanizado e montaxe para a fabricación mecánica con materiais férricos, non férricos e tecnoplásticos, así como para a instalación e o mantemento de elementos de redes de fontanaría, calefacción e climatización, operando coa calidade indicada, cumprindo as normas de prevención de riscos laborais e protección ambiental correspondentes,
e comunicándose oralmente e por escrito en linguas galega e castelá, así como nalgunha lingua estranxeira.
€

En que ámbitos se traballa?

Actividade por conta allea en grandes, medianas e pequenas empresas dedicadas á fabricación e á montaxe de produtos mecánicos e electromecánicos, así como á montaxe e ao mantemento de instalacións de fontanaría, calefacción e climatización.

Que ocupacións desempeñan?

Peón de industrias manufactureiras; auxiliar de procesos automatizados; fontaneiro/a; montador/ora de equipamentos de calefacción; mantedor/ora de equipamentos de calefacción; montador/ora de equipamentos de climatización; mantedor/ora de equipamentos de climatización; instalador/ora de redes de subministración e distribución de auga.

Título profesional básico en Fabricación e montaxe.
€

A que outros estudos se pode acceder?

Éste título permite o acceso a calquera ciclo formativo de grao medio e dá preferencia para a admisión, no caso de haber máis solicitudes que prazas, aos títulos de grao medio das familias profesionais de:
  • Edificación e obra civil
  • Electricidade e electrónica
  • Enerxía e auga
  • Fabricación mecánica
  • Industrias extractivas
  • Informática e comunicacións
  • Instalación e mantemento
  • Madeira, moble e cortiza
  • Marítimo-pesqueira
  • Química
  • Transporte e mantemento de vehículos

Currículo oficial

www.edu.xunta.es/fp/ciclo/BFME01

PROXECTOS MECATRÓNICA 2021/22

Xuño 2022
    Este curso os alumnos de 2º do CS de Mecatrónica Industrial traballaron o seu proxecto final de ciclo pola metodoloxía por proxectos, o que permitiu elaboralo de forma interdisciplinar entre os distintos módulos.

VISITAS TÉCNICAS MECATRÓNICA 2021/22

03/03/2022
    Realizaronse as seguintes visitas técnicas: - Os alumnos de primeiro, visitaron o 03/03/22 as instalacións de Finsa en Santiago. O día 04/03/22 acudiron a unha visita guiada no Muncyt. - os alumnos de segundo tiveron unha [...]