Grado medio en soldadura y calderería

Familia: Fabricación mecánica
Grao: Medio
Código: MFME02

Executar os procesos de fabricación, montaxe e reparación de elementos de caldeiraría, canalizacións, estruturas metálicas e carpintaría metálica aplicando as técnicas de soldadura, de mecanizado e de conformación, e cumprindo as especificacións de calidade, prevención de riscos laborais e protección ambiental.
€

Onde se realiza o traballo?

Nas industrias de fabricación, reparación e montaxe de produtos de caldeiraría, carpintaría e estrutura relacionadas cos subsectores de construcións metálicas e navais, e de fabricación de vehículos de transporte, encadradas no sector industrial.
€

En que postos de traballo?

Soldador/ora e oxicortador/ora. Operador/ora de proxección térmica. Chapista e
caldeireiro/eira. Montador/ora de estruturas metálicas. Carpinteiro/eira metálico/a. Tubeiro/eira industrial de industria pesada.

Técnico en soldadura e caldeiraría.
€

A que outros estudos se pode acceder?

Acceso directo ao bacharelato e a calquera outro ciclo formativo de grao medio e, mediante proba, aos ciclos de grao superior.

Currículo oficial

Jornada técnica de mecanizado por parte del grupo Hoffmann

Taller de mecanizado
    El grupo internacional Hoffmann hace una demostración de sus herramientas a nuestro alumnado y a los representantes de las empresas del metal de la provincia de A Coruña.

Visita técnica a Santiago

Los alumnos de Mecanizado y Mecatrónica visitaron dos empresas en la comarca de Santiago.