Información xeral - Noticias

Páxinas:  1 2 3 4 ... 9

Plan xeral 2022 2023

Está colgado na web o plan xeral deste curso.

O IES Rosalía Mera, centro evaluador permanente para mantenedores de ascensores.

A cidade da Coruña acolleu onte as probas de certificación acreditada por ENAC, que habilitan para profesión de conservación de ascensores.

Campionato Galego de Formación Profesional Básica FPBásicaSkills Galicia 2022

O IES Rosalia Mera tivo una participación moi destacada no campionato, acadando a medalla de oro en carpinteria e a de bronce en artes gráficas.

PUBLICADOS OS HORARIOS DAS PROBAS FINAIS DO CURSO 2020-2021

ESTES SON OS HORARIOS DAS PROBAS FINAIS DE ESTE CURSO

PUBLICADO O HORARIO DE ABRIL 2021-2022

Publicado o novo horario de Abril 2022

HORARIO RECUPERACIÓN MARZO 2022 CICLOS II

Publicado o horario de recuperacion de Marzo para os alumnos de segundo curso de ciclos formativos.

GRUPOS E CALENDARIO TORNEO FÚTBOL SALA 2022

Calendario actualizado con novas datas dos encontros aprazados na primeira semana de competición do Torneo de Fútbol Sala IES Rosalía Mera.

FOTO GAÑADORA CERTAME FOTOGRÁFICO 2021

¡Xa temos a foto gañadora do Certame de Fotografía "Un Rural de Foto"!

VOTACIÓNS CERTAME FOTOGRÁFICO "UN RURAL DE FOTO"

Hoxe da comezo o prazo para elixir a foto gañadora desta nova edición do Certame Fotográfico "Un rural de foto". As votacións estarán abertas ata o vindeiro mércores 15 de decembro inclusive.

Finalizada Campaña Recollida Alimentos

Finalizou a campaña solidaria de recollida de alimentos que se levou a cabo no IES Rosalía Mera durante o mes de novembro.

TORNEO FÚTBOL SALA IES ROSALÍA MERA 2022

Aberto o prazo de inscrición de equipos e árbitros para participar no Torneo de Fútbol Sala IES Rosalía Mera 2022.

Campaña solidaria de recollida de alimentos no IES Rosalía Mera

O IES Rosalía Mera adhírese á campaña solidaria de recollida de alimentos nos centros educativos promovida polo Banco de Alimentos Rías Altas de A Coruña.

INAUGURACION CURSO 2021 2022

O presidente da Deputación, Valentín González Formoso, inaugurou oficialmente o curso escolar 2021-2022 no IES Rosalía Mera da Coruña. Ao acto asistiu tamén a deputada de Educación, Sandra González, [...]

Publicado o horario de recuperación de setembro de FP Básica

Enlace o horario das probas de setembro de FP Básica.
Páxinas:  1 2 3 4 ... 9