Información xeral - Noticias

PUBLICADO O HORARIO DE ABRIL 2021-2022

Publicado o novo horario de Abril 2022

HORARIO RECUPERACIÓN MARZO 2022 CICLOS II

Publicado o horario de recuperacion de Marzo para os alumnos de segundo curso de ciclos formativos.

GRUPOS E CALENDARIO TORNEO FÚTBOL SALA 2022

Calendario actualizado con novas datas dos encontros aprazados na primeira semana de competición do Torneo de Fútbol Sala IES Rosalía Mera.

FOTO GAÑADORA CERTAME FOTOGRÁFICO 2021

¡Xa temos a foto gañadora do Certame de Fotografía "Un Rural de Foto"!

VOTACIÓNS CERTAME FOTOGRÁFICO "UN RURAL DE FOTO"

Hoxe da comezo o prazo para elixir a foto gañadora desta nova edición do Certame Fotográfico "Un rural de foto". As votacións estarán abertas ata o vindeiro mércores 15 de decembro inclusive.

Finalizada Campaña Recollida Alimentos

Finalizou a campaña solidaria de recollida de alimentos que se levou a cabo no IES Rosalía Mera durante o mes de novembro.

TORNEO FÚTBOL SALA IES ROSALÍA MERA 2022

Aberto o prazo de inscrición de equipos e árbitros para participar no Torneo de Fútbol Sala IES Rosalía Mera 2022.

Campaña solidaria de recollida de alimentos no IES Rosalía Mera

O IES Rosalía Mera adhírese á campaña solidaria de recollida de alimentos nos centros educativos promovida polo Banco de Alimentos Rías Altas de A Coruña.

INAUGURACION CURSO 2021 2022

O presidente da Deputación, Valentín González Formoso, inaugurou oficialmente o curso escolar 2021-2022 no IES Rosalía Mera da Coruña. Ao acto asistiu tamén a deputada de Educación, Sandra González, [...]

Publicado o horario de recuperación de setembro de FP Básica

Enlace o horario das probas de setembro de FP Básica.

HORARIO DAS PROBAS FINAIS 2021

Estes son os horarios das probas finais deste curso:

PUBLICADOS OS NOVOS HORARIO DO TERCEIRO TRIMESTRE

Estes son os novos horarios do terceiro trimestre.

Publicado o horario de recuperación de ciclos II

Adxuntase o horario de recuperación de Marzo para os alumnos de segundo curso dos ciclos formativos.

Gañador Concurso de Disfraces Entroido 2021

Xa temos o disfrace gañador do Concurso de Disfraces Entroido 2021 IES Calvo Sotelo!
Páxinas:  1 2 3 ... 8