Información xeral

Torneo Fútbol Sala IES Calvo Sotelo 2020

Aberto o prazo de inscrición para participar como equipo e/ou árbitro/a na nova edición do Torneo de Fútbol Sala do IES Calvo Sotelo. O último día para anotarse é o venres 13 de decembro de 2018.

Poderá participar no torneo todo o alumnado que estea matriculado no IES Calvo Sotelo no curso 2019/2020, alumnado da Residencia e persoal da contorna educativa. Antes de realizar a inscrición é preciso consultar as bases que regulan o torneo: formación dos equipos, datas e horarios do torneo, reglas e normas de competición, normativa displinaria e agasallos.

Poden consultarse as bases premendo no seguinte enlace:

Os equipos e/ou árbitros que queiran participar no torneo poderán solicitar o impreso de inscrición e entregalo en conserxería, ou poderán cubrir a inscrición online premendo nos seguintes enlaces:

Está previsto que o torneo comece o xoves 9 de xaneiro de 2020, publicaranse as datas estimadas de competición entre o 16 e o 20 de decembro de 2019.