Grao medio en soldadura e caldeirería

Familia: Fabricación mecánica
Grao: Medio
Código: MFME02

Executar os procesos de fabricación, montaxe e reparación de elementos de caldeiraría, canalizacións, estruturas metálicas e carpintaría metálica aplicando as técnicas de soldadura, de mecanizado e de conformación, e cumprindo as especificacións de calidade, prevención de riscos laborais e protección ambiental.
€

Onde se realiza o traballo?

Nas industrias de fabricación, reparación e montaxe de produtos de caldeiraría, carpintaría e estrutura relacionadas cos subsectores de construcións metálicas e navais, e de fabricación de vehículos de transporte, encadradas no sector industrial.
€

En que postos de traballo?

Soldador/ora e oxicortador/ora. Operador/ora de proxección térmica. Chapista e
caldeireiro/eira. Montador/ora de estruturas metálicas. Carpinteiro/eira metálico/a. Tubeiro/eira industrial de industria pesada.

Técnico en soldadura e caldeiraría.
€

A que outros estudos se pode acceder?

Acceso directo ao bacharelato e a calquera outro ciclo formativo de grao medio e, mediante proba, aos ciclos de grao superior.

Currículo oficial

PROXECTOS MECATRÓNICA 2021/22

Xuño 2022
    Este curso os alumnos de 2º do CS de Mecatrónica Industrial traballaron o seu proxecto final de ciclo pola metodoloxía por proxectos, o que permitiu elaboralo de forma interdisciplinar entre os distintos módulos.

VISITAS TÉCNICAS MECATRÓNICA 2021/22

03/03/2022
    Realizaronse as seguintes visitas técnicas: - Os alumnos de primeiro, visitaron o 03/03/22 as instalacións de Finsa en Santiago. O día 04/03/22 acudiron a unha visita guiada no Muncyt. - os alumnos de segundo tiveron unha [...]